Automatisering løfter salget

Tilbage til oversigt
Automatisering løfter salget

Automatisering løfter salget!

Nutidens forbrugere forventer at få en unik personlig service og kundeoplevelser i form af indbydende butikker med spændende og innovative koncepter. De øgede forventninger fra forbrugerne er tidskrævende og stiller større krav til de daglige processer og rutiner i butikken.   

Gevinsten ved automatisering
Op til 45%* af personalets timer bliver brugt på hyldepleje/hyldeoptimering herunder opfyldning, trimning og prisjustering. Gevinsten ved at automatisere den daglige hyldepleje er, at det frigiver mere tid samtidig med, at man sikres et flot og trimmet varespejl. Den sparede tid kan fx bruges på at skabe bedre kundeoplevelser, hvilket motiverer kunden til at lægge ekstra varer i indkøbskurven.

Plug'n Play giver nem og hurtig installation
Alle vores koncepter er i højeste kvalitet og designet til at være Plug'n Play, så du nemt og hurtigt kommer i gang med at optimere de daglige arbejdsgange omkring hyldeplejen. 

Udvalg af koncepter der alle automatiserer den daglige hyldepleje:

  • Spar 80 % tid med Multivo™  
    Alt-i-et-hyldesystem - til personlig pleje produkter samt håndkøbsmedicin

  • Multivo™ Max 
    Robuste metalkassetter med fremskub til køl- og frostprodukter, færdigsnittet salat, pålægspakker mm.

  • Spar 39 % tid** med Roller Track™ 
    Automatisk fremføringssystem især velegnet til mejeri, juice og øl/vand

  • Optimal+™ 
    Afdelere, fremskubbere og trays der segmenterer dine varer og holder rækkerne ud for prisen

  • Spar 36 % tid** med Facer™ 
    Træk og trim i én arbejdsgang. Spar tid på hyldepleje i fx vinafdelingen

  • Spar 24 % tid** med Next™ 
    Kassetter med fremskub til fx. konfekture - erstatter hylder og giver flere rækker pr. fag

  • RotoShelf™ 
    Kølesektioner med øl/vand kan roteres 180° og sikrer, at de kolde produkter altid er forrest

  • Spar 50 % tid** med ESL
    Elektroniske prisskilte sikrer korrekte priser til kunderne og sparer tid på prisjusteringer 

*Kilde: Oliver Wyman research and benchmarking 2018. McKinsey Perspectives on retail and consumer goods, Vinter 2018/2019
**Kilde: Time saving on shelf merchandising, Nielsen test stores, Sweden