Fremtidens supermarked
Displayløsninger Stop tyven

Lad os skabe "fremtidens butik" hvor vi gør dagligvareindkøb til en oplevelse. 
I en verden hvor folk har mindre og mindre tid, forbrugernes forventninger stiger og
hvor onlineshopping fylder mere og mere er det vigtigt, at de fysiske butikker følger med.

I nedenstående cases har vi hjulpet vores kunder med 
tidsbesparende løsninger,
der giver en nemmere hverdag, løfter salget og øger kundeloyaliteten.

Meny Holbæk har sat turbo på salget af servietter

Købmand Kim Andersen udtaler:

”Få ændringer har gjort en verden til forskel ift. til den daglige trimning, og så har vi samtidig løftet salget i kategorien med 53,7 % målt over en periode på 1 måned sammenlignet med samme periode forrige år. Jeg er meget tilfreds, og kan kun anbefale andre Købmænd en lignende løsning.”


Hos Meny i Holbæk var Købmand Kim Andersen træt af at se servietterne ligge og rode på hylderne. Det var tidskrævende at få kategorien til fremstå flot og indbydende.


Med nogen få greb har Meny i Holbæk vendt kategorien til at være flot og indbydende. Ud over at faget er blevet flyttet væk fra væggen og ud på gulvet, så har de fået automatisk fremskub på hylderne, så servietterne nu står flot og altid fremme ved kanten.


For mere information, kontakt:
Key Account Manager
Jens Greve
40 90 40 87
j.greve@pr-trading.dk

Min Købmand løfter salget med 65%

Rasmus Christensen, der er daglig leder af frugt og grønt hos Min Købmand på Godthåbsvej, udtaler: ”Testen er gået helt over forventning, og butikken har øget omsætningen signifikant på det frugt og grønt, som er solgt fra Sigma hyldesystemet. Jeg er glad, og kan kun anbefale Sigma til andre købmænd.”

Testen er udført over en måned fra primo maj til primo juni 2019,
og sammenlignet med den
tilsvarende periode i 2018. I den målte
periode har Sigma givet et:

Omsætningsløft på 65,6 %

For mere information, kontakt:
Key Account Manager
Jens Greve

40 90 40 87
j.greve@pr-trading.dk



Coop har gjort det nemt at handle alt ét sted

Christine Schobius fra Coops konceptafdeling udtaler:
"Ved hjælp af afdelere og automatiske fremskubbere, står håndkøbsmedicinen nu i snorlige rækker med oprejste pakker hele dagen. Lyset giver lige det ekstra finish og skaber flotte facings, der vækker kundernes opmærksomhed. Efter vi har sat fokus på kategorien ser vi en omsætnings- og avanceudvikling på +10% i de butikker, der har en selvvalgsløsning (Ta selv). Butikker uden en selvvalgsløsning har derimod en flad omsætnings- og avancekurve."

Christine fortsætter: ”Vi har været igennem en landsdækkende
udrulning, og det tætte samarbejde vi har haft med pr trading
har været afgørende for projektets succes. De har ikke kun
leveret varerne – de har også stået for alt montering og det store 
koordineringsarbejde, der ligger heri.”


For mere information, kontakt:
Chief Commercial Officer
Henrik Boesen
40 90 40 85
h.boesen@pr-trading.dk

Flotte hylder uden trimning

Jesper udtaler: ”Vi trimmer slet ikke mere! Når vi dagligt
gennemgår butikken og trimmer hylderne, springer vi de
tre fag over – det er ganske enkelt ikke nødvendigt, for de
hylder ser flotte ud hele dagen”.

Kollega Christoffer nikker og fortsætter: ”Ved at automatisere
trimningen sparer vi tid - især på bundhylderne og de øverste
hylder er det et rigtig godt værktøj. Det var førhen svært at nå
ind til de bagerste produkter, men nu ruller de frem til fronten
af hylden, det er super smart – og det virker!”.

Rasmus tilføjer: ”Vi har fået en flot kategori med et altid flot
varespejl, hvor kunderne har fuldt overblik. Vi ser en betydelig
forskel på de fag overfor, som ikke er automatiseret og har målt
gode resultater i sparet tid. Den tid kan vi i stedet bruge på vores
kunder. Nu har vi automatiseret hyldeplejen i husholdning og
mejeri og vi vil meget gerne have det endnu flere steder i butikken”.

For mere information, kontakt:
Key Account Manager
Henrik Boesen
40 90 40 85
h.boesen@pr-trading.dk

Mail os

Ring til os

Nyhedsbrev

Find os